Технологія "Щоденні 5»
2024-04-15
Технологію "Щоденні 5» для розвитку читання та мовлення у 2-А класі реалізовує Стеченко Ольга Вікторівна.
Аби школярі опанували навички читання та грамотного письма, їм потрібно практикуватися. І якомога більше! Як відповідь на цей виклик, учительки початкових класів із Сіетлу – Гейл Боші та Джоан Мозер – розробили «Щоденні 5» (Daily 5). Ця педагогічна технологія спонукає учнів до вдумливого читання, допомагає виробити концентрацію, навчитись зв’язного мислення та викладати думки на письмі. З яких кроків складається методика і як впровадити її у класі? Розбираймося послідовно!
З чого складається методика і скільки часу відбирає?
Методика «Щоденні 5» складається з п’яти видів діяльності: «Письмо для себе», «Читання для себе», «Читання для когось», «Робота зі словами» і «Слухання». Діти виконують їх щодня під час уроків. Наприклад, читають по 3-7 (пізніше – до 20) хвилин, пишуть і слухають. Кожен вид діяльності сприяє розвитку самостійності, витримки та зосередженості.